czwartek, 7 sierpnia 2014

I tak mija dzien za dniem...

Jestem w moim polskim Orszulkowie.
Przyjechalam i przywitala mnie Ona patrzac na mnie i czulam, ze tak jakby chciala powiedziec " Stara, w koncu jestes "



Nastepny byl kogut od Inkwizycji, ktory tak jakby chcial powiedziec do mnie " Kukuryku "



Serduszko od Lidii takze mnie przywitalo :) I zapachnialo lawenda.



Powedrowalam do ogrodka, a tam same rarytasy :)











I kwiaty z drewnem kominkowym w tle :)



Jest cichutko, jest spokojnie, jest magicznie. Pozdrawiam Was serdecznie :)

24 komentarze:

  1. Orszulka, nareszcie dałaś znak! Ależ tam ślicznie u Ciebie! I lilie jeszcze kwitną? U nas dawno przekwitły:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz mialam wyrzuty sumienia, ze tak zamilklam...
      Lilie kwitna i maja duzo paczkow. Codziennie je wacham ;) Tyle mojego :)

      Usuń
  2. I tak swojsko sie zrobilo, tak domowo...
    Nostalgicznie...
    Znow trzeba bedzie to zostawic i wyjechac...
    Ale na razie... chlon i delektuj sie! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panterko, chlone i delektuje sie ta moja swojskoscia. I ciagle mi malo...A czas pedzi jak oszalaly...
      Pozdrawiam Cie serdecznie :)

      Usuń
  3. Spokojem i radością tchnie... Napawaj się Domem i Ogrodem.. Na zapas...
    A wiesz co? Mam pokój pomalowany na identyczną zieleń, jak na pierwszym zdjęciu:)))
    I zajrzyj do nas, jest i o tobie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na zapas :) Do pazdziernika :) A potem od pazdziernika na zapas do grudnia...i tak to mniej wiecej wyglada...
      Mika, moja zielen w jadalni na poczatku mnie razila w oczy ;) Lubie kolory i eksperymenty :)
      Usciski dla Ciebie, a w Kurniku juz sie zameldowalam jako druga dzisiaj, Lidia spryciara jedna byla szybsza :)

      Usuń
  4. Orszulko, rzeczywiscie magiczny ogrod!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki moj busz :)
      Pozdrawiam Cie Kasiu :)

      Usuń
  5. Pięknie tu u Ciebie, w polskim Orszulkowie. I jeżyni, i maliny :) I podejrzewam, że to właśnie to najważniejsze dla Ciebie Orszulkowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Sa jeszcze porzeczki, agrest, borowki .
      Masz racje Ewa, najwazniejsze Orszulkowo jest tutaj.
      Serdecznosci dla Ciebie :)

      Usuń
  6. Ależ cudnie u Ciebie :) I taki spokój na Twoich zdjęciach .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Lidia. Ja jestem spokojna osoba i moj spokoj udziela sie otoczeniu :) Czasami cos tam zaklne pod nosem ;)
      Pozdrawiam Cie serdecznie :)

      Usuń
  7. Jesteś w naszym swojskim, sierpniowym świecie. Masz wokół siebie to, co najbardziej się z polskością kojarzy a także z bezpiecznym dzieciństwem, stałością i nieprzemijalnościa. Jezyny, kwiatym charakterystyczne zapachy, włąsny, oswojony kąt pełen pamiątek i dobrych wspomnień. Też tak kiedyś wracałąm i przeżywałam te powroty mocno, widząc wszystko wyraźniej niż kiedyś i ceniąc każdą chwilę tutaj.
    Niech trwają w Tobie i wokół te dobre, spokojne, serdeczne momenty.
    Pozdrowienia zasyłam ciepłe Orszulko!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu...wzruszylam sie...Napisalas wszystko to, co czuje. Dziekuje Ci :)
      Tutaj spedzilam dziecinstwo z moimi Dziadkami, tutaj zawsze czulam sie dobrze i swobodnie.
      Dobrze jest, gdy czlowiek ma takie bezpieczne miejsce dla siebie na tym swiecie.
      Serdecznie Cie pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Jesteś u siebie. Cudownych chwil. Odpoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Owieczko :) Byc u siebie to taka radosc nie do opisania :)
      Usciski dla Ciebie :)

      Usuń
  9. Orszula, Twoje Orszulkowo wygląda, jakbyś nigdzie z niego się nie ruszała. Zadbane takie:)) I tak tak zacisznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnemo, gdy mnie nie ma Rodzice dogladaja Orszulkowa. Ja jestem tez dosyc czesto i wdrazam swoje pomysly ogrodowo domowe :)
      Pozdrowionka :)

      Usuń
  10. No melduję się na stałe;))) U mnie, gdzie jestem i nie wybywam, nie jest tak pięknie, jak u Ciebie, gdzie Cie głównie nie ma - jak to się robi????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czary Krecie, czary ;)
      Ciesze sie, ze zameldowalas sie na stale :)

      Usuń

Moderuje komentarze do starszych postow aby mi nie umknely ;)
Bardzo dziekuje za kazde napisane slowo :)