wtorek, 19 sierpnia 2014

Odwiedziny w ...

Dzisiejszy post bedzie zdjeciowy :) Co ja gadam...moje wszystkie posty sa bardziej zdjeciowe... Ale zdjeciami rowniez mozna wyrazic przemyslenia, czyz nie ?
Dzisiaj wybralam sie do...no do kogo ? :)  Dzien pelen wrazen i niespodzianek :)

Jadac zatrzymywalam sie wielokrotnie i podziwialam izersko jesienne lato...


No i dojechalam... :)


...juz pewnie wiecie do kogo :) Oczywiscie do Inkwizycji :)
Inkwizycja i Padre to wspaniali, ciepli ludzie. Bardzo dziekuje zyciu, ze moglam doznac zaszczytu poznania takich osobowosci.

No tak...jadac do R. nigdy bym nie przypuszczala, ze czeka mnie jeszcze jedna wspaniala niespodzianka owiana tajemnica ;)


To jest piekny pastel od Hany z Pastelowego Kurnika ktory wreczyla mi Inkwi :)
Wzruszylam sie...
Hana, bardzo Ci dziekuje z calego serca :) Pastel przecudny, zajmie w moim domu honorowe miejsce :)


A teraz Orszulka we wlasnej osobie z rozwiana czupryna glaskajaca cudnego zwierza :)


I Inkwizycja we wlasnej osobie ze swoimi szczesciami :)


Mala owieczka juz nie taka mala...

  

Duze owieczki trzymaly dystans i bacznie mnie mialy na oku  ;)


Nowa mieszkanka bardzo ciekawa swiata, mistrzyni rozwiazywania sznurowek w moich butach i gryzienia w ucho z sympatii :)





 

Wracajac do domu poznym wieczorem przypomnial mi sie cytat...

" Szczesliwym jest ten, kto przy zachodzie slonca cieszy sie wschodzacymi gwiazdami "

Pozdrawiam Was serdecznie :)

31 komentarzy:

  1. Jejku, Orszulka, jaki piękny post! Ludzie piękni, zwierzaki, okoliczności przyrody, no szfystko! A Trójnóżka z psem na salonach - po prostu cud!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hana, postaralam sie ;) Dla Was ;) Pastel od Ciebie juz zawisl i cieszy moje oczeta :)
      Masz racje, szfystko jest piekne i takie urocze :) Wystarczy wyostrzyc wzrok :)


      Usuń
  2. Orszulka, ale ci fajnie było!!! Zwierzaki Inkwi cudne, owieczka daje czadu:))) Pejzaże już takie jesienne jak i u mnie... Pozdrów ode mnie Inkwizycję bardzo serdecznie, jakbyś z nią rozmawiała i powiedz, że bardzo ich oboje podziwiam! Dla ciebie uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mika, jest wspaniale, bo mam caly czas swiadomosc, ze dobrzy ludzie mieszkaja wokol mnie.
      Inkwizycje pozdrowie Mikus na pewno :)
      Przytulam Cie bardzo mocno :)

      Usuń
  3. Orszulko, kurde flak, szkoda, że to tak daleko;)))) Ale Inkwi dała czadu ze zwierzyńcem;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krecie, no kurde, przybywaj do nas, podziemiem bedziesz szybciej, korki ominiesz ;)
      Inkwi dala czadu i podejrzewam, ze to nie koniec Ich zwierzynca :)

      Usuń
  4. Fajnie, że masz w pobliżu kogoś, do kogo możesz pojechać i miło spędzić czas :)
    Zdjęcia piękne, zwierzaczki cudne, wczoraj też tyle kwitnących nawłoci widziałam po drogach rosnących.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pomyslec, ze gdyby nie blogger to...nie bylo by tylu wspanialych znajomosci z cudnymi osobami.
      Nawlocie kwitna jak oszalale :)
      Jutro planuje zniwa wrotyczowe :)

      Usuń
  5. Fajnie, ale szkoda, że przez te cholerne niwy nie mogłam dotrzeć, bo akurat bym była się z Tobą spotkała. Zaszalała Inkwi, zaszalała ze zwierzyńcem. I jeszcze ktoś na czterech łapach w kolorze brązowym do Niej dojedzie.
    Pozdrawiam Cię Orszulko serdecznie, acz z zazdrością lekką, że TAM jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje Owieczko, ze sie kiedys spotkamy :) Ale bym byla szczesliwa :)
      O kims na czterech lapach i w kolorze braz, ktory ma od Ciebie przybyc Inkwi mi opowiedziala :)
      Twoje zazdraszczanie jest tak pozytywne, ze wszystkim takiego bym zyczyla :)
      Usciski dla Ciebie Owieczko :)

      Usuń
  6. Bosz, jak ja kocham te gory! Te widoki, ten wiatr! I jeszcze ludzie tacy piekni:) I niespodzianka. Usciski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, musisz koniecznie gdzies blisko mnie gdybys sie juz zdecydowala :)
      Bedziemy sobie urzadzac wieczorki taneczne w Izerach :)
      Buziak :)***

      Usuń
    2. Ja z Wami, ja z Wami!

      Usuń
  7. Ale że oleandry jeszcze rosną w donicach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosna, rosna...a dlaczego ? Bo kozom nie przypadly do gustu ;)

      Usuń
  8. Kózka na ostatnim zdjeciu robi bardzo malowniczego focha. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ona jest tak operatywna Panterko ta kozka, ze w jednym czasie zdazy zrobic bardzo wiele czynnosci :) Lacznie z malowniczym fochem :)

      Usuń
  9. Oj, owieczka domowa ! Muszę zajrzeć do Inkwizycji, pewnie zwierzaczek ma swoją historię. Piękne zdjęcia, piękne zwierzątka. I pięknie to napisałaś ! Pozdrawiam Orszulko, urlopuj się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, koniecznie zajrzyj do Inkwizycji :) Historia owieczki jest taka wzruszajaca...
      Pozdrawiam Cie serdecznie i uropuje sie na calego :)

      Usuń
  10. U Inkwi się robi, jak u Rogatej:)) Fajny ma zwierzyniec, kózka rozczulająca. A jak zobaczyłam Twoje zdjęcie to myślałam, że Kaśka, żywcem ona, znaczy się moja koleżanka........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnemo, no patrz :) Jaki ten swiat maly, ze ludzie tacy podobni sie zdarzaja :)
      Rogata i Inkwi to przewodniczki stada :)

      Usuń
  11. Orszulko, wiem gdzie byłaś dziś. Widzisz. Mam szpiegów wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Orszulko, no to pozwól mi na chwilę prywaty ;-)) na Twoich łamach ;) Bo, dziewczyny kochane, jakoś nie mogę zebrać się, żeby cokolwiek napisać...nawet rzadko laptopa właczam. Kozy są już dwie! jagnię wyrosło na całkiem sporą (i ciężką) owieczkę, trudno ją dźwigać po schodach. Oleandry kwitną tylko dlatego, że są trujące i kozy o tym wiedzą, odgryzają czasem kawałek i wypluwają.
    I jestem - jesteśmy z Padre - bardzo szczęśliwi, że udało nam się poznać i tak mocno zaprzyjaźnić, i już się cieszymy na kolejną wspólną poranną kawkę ze śniadankiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inkwi, oczywiscie, ze pozwalam :)
      Kawka ze sniadankiem w takim towarzystwie to ZAWSZE :) Jeden, dwa dni dam Wam odpoczac ;)

      Usuń
  13. Och jak ja uwielbiam takie zwierzyńce :)) Same piękności na Twoich zdjątkach !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedzmo :) Nie wierze w to co widze ;) Gdzies Ty sie Kobieto podziewala ?
      Witam Cie serdecznie i lece na mietle do Ciebie :)

      Usuń
  14. chciałabym żyć w takim miejscu!
    pięknie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emko i miejsce piekne i ludzie wspaniali. Mowie O Inkwi i Padre. Sa szczesliwi, to widac i czuc. Spelniaja swoje marzenia.
      Sa dla mnie dowodem na to, ze MOZNA.
      Przytulam Cie mocno i dziekuje ***

      Usuń
    2. dodałam sobie już ich bloga do listy.... tacy ludzie dają wiarę, że nie wszystko na tym świecie stoi na głowie....
      Przytulam i ja bardzo ciepło :****

      Usuń

Moderuje komentarze do starszych postow aby mi nie umknely ;)
Bardzo dziekuje za kazde napisane slowo :)