czwartek, 28 sierpnia 2014

Pozegnania...

Lato pomalu zbliza sie ku koncowi. Pani Jesien wkracza odwaznym krokiem, zmieniajac zielone barwy  na inna game kolorow...
Raczy nas darami lasu, ogrodu...a mnie  dojrzalymi przemysleniami...Ksiazke moglabym napisac ;)
Zegnam pomalu moje Orszulkowo na jakis czas...



  ...i okoliczne widoki zapierajace dech w piersiach, im wieksze ktos ma tym bardziej zapiera ;)
 



Podsumowujac moj pobyt napisze tak : Nie lezalam do gory nogami i czyms tam jeszcze ;)
Sobie chodzilam i organizowalam zajecia i roboty w terenie ;)




...jak i w wewnatrz. Tu sie klania moje ulubione slowo " upiekszanie "
Tutaj upiekszylam maszyne dostawiajac jej zelazko, zeby nie bylo jej smutno ;)


Tutaj natomiast upiekszylam sciane cudnym pastelem Hany :)




Konczac napisze tak :
Sa w naszym zyciu i ludzie i miejsca, o ktorych zawsze bedziemy pamietali i tesknili...
Ktos madry powiedzial, ze niektorych tesknot nie da sie ukoic...



Pozdrawiam Was serdecznie i obiecuje, ze juz we wrzesniu bede obecna na Waszych blogach :)











12 komentarzy:

  1. :))

    Miłego powrotu. I żebyś tak bardzo nie tęskniła......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam rade Mnemo :) Siedmioletni trening emigracyjny uczynil mnie mistrzynia :)
      Buziak :)

      Usuń
  2. w pierwszym poście napisałaś że będą tutaj Twoje dwa życia... czekam więc niecierpliwie na kolejne wątki i życzę bezbolesnego przestawienia się na nową rzeczywistość :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne watki beda, bez dwoch zdan :)
      Nowa rzeczywistosc czeka tam na mnie, wiec musze do niej wracac :)
      Pozdrowienia serdeczne dla Ciebie :)














      Usuń
  3. Cieszę się, że miałaś taki piękny czas w Orszulkowie:)) Oby nadchodzący, już Tam, był równie piękny i ciekawy! Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mika, mysle, ze czas tam bedzie rownie fajny i ciekawy jak tutaj :)
      I bede miala wiecej chwil, aby pobyc z Wami na blogach :)
      Czy opowiesci sa juz czytane Kuro Miko ? :)
      Przytulam Cie mocno :)

      Usuń
  4. Najważniejsze, że masz swoje Orszulkowo, takie miejsce najtwojsze, gdzie masz dokąd zwiać, jakby co :) Dobrego powrotu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, dodalas mi skrzydel :)
      Jakby co to zwieje i juz :) Swiadomosc tego, ze mam gdzie jest najcudowniejsza :)
      Usciski dla Ciebie :)

      Usuń
  5. Mozna sie napawac bez konca , takimi widokami!
    Maszynie bardzo do twarzy z zelaskiem:)
    Nieukojone tesknoty-dobrze znam.
    Usciski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, moze kiedys bedzie nam dane usiasc razem i napawac sie tymi widokami :) Bardzo bym chciala :)
      Zelazko pilnuje maszyny, a maszyna zelazka :)
      Sciskam Cie bardzo mocno :)

      Usuń
  6. Kochani, mam nadzieję, że już wróciliście szczęśliwie. Tak nam się wydaje, że jeszcze przed chwilą siedzieliśmy razem... i z kim ja teraz będę te poranne kawki na przyzbie celebrować? ;-) Nie martw się kochana i nie tęsknij, październik będzie lada moment ;-)) Ściskam Was czule ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inkwi, mnie tez bedzie brakowalo porannych kawek i rozmow. Nadrobimy :)
      Pazdzierniku, przybywaj :)
      Przytulam Was mocno :)

      Usuń

Moderuje komentarze do starszych postow aby mi nie umknely ;)
Bardzo dziekuje za kazde napisane slowo :)