wtorek, 16 września 2014

Dobroc

Jestem w ogrodzie. Spokoj, cisza, ptaszki spiewaja...a tu nagle ktos wali mi do drzwi silna reka ;)
Kawa mi sie z wrazenia w kubku zatrzesla...
Pedze otworzyc,  zaliczajac "male" potkniecie o prog...
Otwieram niebieskie drzwi moje cudne, a tam stoi Mr Postman z pieknym usmiechem :)
Wrecza mi duza koperte i odchodzi zyczac milego popoludnia.
Patrze na nadawce i widze zdjecie slicznej blondyneczki w okularach :)
Patrze na znaczki...Jest ich trzy, w tym jeden jest z konwalia...Uwielbiam konwalie.
Otwieram koperte i delikatnie wyjmuje jej zawartosc, a tam...

 



Panterko chcialam Ci bardzo podziekowac za piekny obrazek Twojego autorstwa, za kartke z Twoimi zwierzaczkami i mile slowa.
Wzruszylam sie bardzo...

Synus przyszedl ze szkoly i patrzac na obrazek powiedzial...
- Mamusiu kochana, tam za tymi drzewami jest nasz dom...
Wyrazil glosno moje mysli...
To jest niesamowita wiez. Ja i moj Syn :)


Dla Wszystkich, ktorzy sa ze mna Tu i Tam chwila slodkosci...z podziekowaniami za Wasza dobroc i usmiech,  ktore wnosicie w "moj orszulkowy swiat" :)





I wiersz...o.Zygmunta Kwiatkowskiego SJ

"O dobroci ktos mowil z politowaniem
ze jest bezzebna
ma zylaste rece
i zmarszczki na czole.

Dzisiaj gdyby prawde o niej trzeba bylo zawrzec
w jednym tylko slowie
powiedzialbym o niej z calym przekonaniem PIEKNA
nie ma rownej sobie"


Pozdrawiam Was serdecznie :)

















24 komentarze:

  1. Bo jest piękna i jest jej dużo, przynajmniej chcę w to wierzyć. Chuchaj na więź, to bezcenne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chucham, chucham :) I ucze, ze dobro powraca. I wychowuje dobrego, wrazliwego czlowieka :)

      Usuń
  2. Piękny początek dnia :) Pantera to Czarownica, bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panterka to dobra, ciepla i wrazliwa wrozka :)


      Usuń
  3. Jak to sie zycie dziwnie i magicznie plecie, ja komus, ktos mnie.
    Ze tak polece Tuwimem (z przerobkami):
    Tak dla wspólnej korzyści
    I dla dobra wspólnego
    Wszyscy wszystkim cos daja,
    Mój maleńki kolego. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostalam Panterko od Ciebie cos bardzo cennego :) Czesc Ciebie :)
      Za kazdym razem gdy patrze na obrazek udziela mi sie stoicki spokoj.
      Dziekuje, dziekuje, dziekuje :)***

      Usuń
  4. Dlatego lubię, jak dzwoni do moich drzwi listonosz, najlepiej dwa razy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak juz dzwonienie nie pomaga to trzeba uzyc piesci do drzwi ;) Tak jak bylo w tym wypadku :)

      Usuń
  5. Masz rację Orszulko, powraca... I jest go sporo wokół:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie martwia ludzie, ktorzy tego nie rozumieja...
      Zastanawiam sie czesto, czy to taki duzy wysilek byc dobrym ?
      Usciski dla Ciebie Mika i glaski dla Tropika :)

      Usuń
  6. Śliczny, delikatny pełęn spokoju i ciepłej magii obrazek.Łąka jak u mnie pod lasem. Widac na nim to, co jest w sercu Panterki. Same skarby: Dobroć, Szczerość, Ufność.Ale obdarowuje nimi ludzi, któzy też mają te cechy w sobie. Odbijają sie one jak w zaczarowanym zwierciadle. Potęgują. Lsnią z daleka!:-))
    Też mam bliską wieź z córką, więc rozumiem o czym piszesz Orszulko. To bezcenne!
    Pozdrawiam Cię serdecznie i wielu dobrych chwil zyczę!:-))***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olenko, to jest takie braterstwo dusz. Panterka ujela na obrazku wszystko...
      Pozdrawiam Cie Olenko bardzo, bardzo i dziekuje, ze Jestes :)***



      Usuń
  7. Piękny obrazek i jeszcze piękniejsza karteczka.... bardzo osobiste więc tym cenniejsze... :) :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na karteczce, trzy Panterkowe rozrabiaki :)
      Takie osobiste podarunki sa najbardziej cenne...
      Sciskam Cie mocno Emko :***

      Usuń
  8. Fajny, wrażliwy Synuś ! A niespodzianka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzis Synus rano mnie rozbroil ;) Wsiadl do zlego autobusu jadac do szkoly...
      I oczywiscie stwierdzil, ze nie wie jak to sie stalo :)
      Panterka mi zrobila cudna niespodzianke :)



      Usuń
  9. I wiersz , jaki piekny:)
    Te dobroc w Tobie , Orszulko, to sie przez monitor czuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczynki, dobry dobrego zawsze znajdzie :)

      Przytulam Was :)***

      Usuń
  10. Piękna historia i piękne słowa Synusia:) I - jakby to powiedziała Mnemo - "dobjo powjaca":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Synus zawsze cos takiego powie, ze serce mi rosnie. Dwunastolatek o wrazliwej duszy. Bardzo dojrzaly dwunastolatek.
      "Dobjo powjaca" - piekne :)

      Usuń
    2. Jak na dwunastolatka - bardzo mądrze powiedział:)

      Usuń
  11. ładna niespodziewajka...
    to serce... i piękne i pewnie smaczne !
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Joanno w Orszulkowie :)
      Zjesc takie serce to poemat smaku, ktorego sie tak szybko nie zapomina :)
      Pozdrowienia serdeczne dla Ciebie :)

      Usuń

Moderuje komentarze do starszych postow aby mi nie umknely ;)
Bardzo dziekuje za kazde napisane slowo :)