piątek, 16 stycznia 2015

Futerkowo Feliksowo

Kilka dni temu dostalam prezent z okazji pewnego uroczystego dla mnie dnia :)
W zyciu dostawalam rozne prezenty, lecz na widok TEGO podarunku na chwile mi odjelo mowe...;)



Moj prezent jest cudnym Feliksem, ktory kazdego dnia odkrywa bardzo ciekawy swiat...
Doniczki leca z parapetow, zdarza sie...
Pralka otwarta, czemu nie wejsc...
Czemu by tak nie skoczyc na glowke z kanapy ?


Czasami zdarza mu sie chwilke odpoczac z podkresleniem "czasami" :)



Nigdy nie mialam kota, zawsze byly psy...
Teraz juz wiem...jak to jest miec futrzaste kocie stworzonko :)
Pozdrawiam Was serdecznie :)

51 komentarzy:

  1. Piękny prezent dostałaś, Orszulko :))) Tak słodko wygląda, kiedy śpi ;) Czas po prostu na zmianę dekoracji w domu i nie ważne, że niedawno się tam wprowadziliście ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On juz chalupe udekoruje, w to nie watpie :) Feliks dekorator :)
      Buziak Lidio kochana i jeszcze raz dziekuje :***

      Usuń
  2. Ja tez zawsze psy i pewnie bym na tym poprzestala, gdyby Miecka nie znudzila sie mojej corce. Przygarnelam wiec to zmierzle stworzenie, a pozniej nabralam ochoty na dokocenie, bo pokochalam koty miloscia wielka i na wieki. Mam teraz komplet, i piesa, i dwa koty - pelnia szczescia! :)))
    A Twoj Feliks jest naprawde uroczy! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panterko, zawsze z taka pozytywna nutka zazdrosci patrze na Twoj zwierzyniec :) Moze kiedys tez bede taki miala :)
      Buziaki :***

      Usuń
  3. Orszulko kochana ! Cieszę się, jakbym to ja dostala tego Cudaka :))) Witaj w klubie kotowym :) FELIKS JEST BOSKI !!! Niech rośnie i chowa się zdrowo ... No i ściskam i buziaki ślę z okazji Twego pewnego uroczystego dla Ciebia dnia :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ewus :) Feliks ma dziewiec tygodni, wniosl do domu wiele radosci :) Rozrabia...ale jestem mu w stanie wszystko wybaczyc :)
      Sciskam Cie mocno :***

      Usuń
  4. No nareszcie pokazałaś tego słodziaka! Jest cudny! Zawsze marzyłam o takim rudasku ;)
    Zobaczysz, jak zupełnie inne jest życie z kotem, niż z psem. A najlepiej mieć to i to ;-))
    Uściski, kochana, buziaki ślę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam okazje zobaczyc jak to jest :) Miec kota :) A pies...za rok kolejne swieto, wiec kto wie ;)
      Tule mocno :***

      Usuń
  5. Jakie cudo!!!! I te oczka łobuzerskie... To dopiero jest prezent !! Gratuluję:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Miko kochana :) Wlasnie zdjelam go z klatki, w ktorej mieszka chomik ;)
      Usciski dla Ciebie i glaski dla Tropika :***

      Usuń
  6. Pięknotka przesłodka. Godny Czajnika kumpel - rozrabiaka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanus, ciesze sie bardzo, ze Jestes :)
      Czajnik to juz doswiadczony rozrabiaka, kochany lobuz :) Moj dopiero poczatkujace rozrabiactwo uprawia, nabiera wprawy :)
      Sciskam Cie mocno Hano kochana i glaski dla Twoich zwierzatek :***

      Usuń
    2. Oj, jakby się oni we dwóch spotkali... Kamień na kamieniu by nie został.

      Usuń
    3. :) Trzeba by tak sprobowac kiedys :) Tak dla przekonania :)

      Usuń
  7. Ładny rudasek. Teraz jest jego 5 minut, bo szczyl młody, za jakiś czas przysiądzie na grzejniku i będzie nygusował po całych dniach. Kurczę wszyscy mają koty........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On juz odkryl wszystkie grzejniki w domu. Jak jest chwilowa cisza to tam go znajduje :)
      Kurcze Mnemo, trza kota Ci sprawic :) Bedzie Ci mruczal do uszka ;)
      Buziaki :***

      Usuń
    2. Minął rok z dużym okładem, a Czajnik tylko nabiera wprawy w rozrabianiu. Nie obija się.

      Usuń
    3. Hanus, nie strasz mnie :)

      Usuń
    4. Mnemo, nie wszyscy, bo ja też nie mam :((

      Usuń
    5. Lidia, wkrotce Twoje urodziny :)
      Kcesz kotka ? :)

      Usuń
  8. Orszulko, przepiękny, rudzieńki prezent:))) Taki słodki maleńtas:))) Mój kiciuś, kiedy się u nas zadomowił, miał 5-6 tygodni. Do tej pory wariactwo mu nie przeszło:) To musiała być naprawdę ważna i piękna uroczystość, skoro taaaakiego Feliksa dostałaś:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalipso, zanuce Ci na uszko :) Czterdziesci lat minelo jak jeden dzien :)
      Prezent wlasnie zrzucil storczyka z szafki, tak na dzien dobry :)

      Usuń
    2. O, to życzę Ci wielu wspaniałych niespodzianek od życia, szczęścia, zdrowia, spełnienia najpiękniejszych marzeń i żebyś marzyć nie przestawała! Buziaki:***
      Chyba nadszedł czas na pozbycie sie ze storczyków:)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Dziekuje Kalipso :*** Marzyc nigdy nie przestane, obiecuje :)

      Usuń
  9. Takie słodziątko, urwisek maleńki, kochany, mruczątko niewinne....
    Ciepłe pozdrowienia zasyłam Orszulko dla Ciebie i kiciunia-tulisia - Felisia!***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olenko, Tobie rowniez serdeczne pozdrowienia od nas :***
      Mruczatko moje rzadzi w domu :)
      Tule Cie mocno :***

      Usuń
  10. kiedyś na pewno będę miała kota! Dzięki blogom zakochałąm się w tych stworzeniach :) A Twoj jest ccuuudddnnnyyyy! Taki słodziak do schrupania :)
    Całuski :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Cudny jest, cudny :)
      Emko, bedzie Ci mruczal, przytulal sie do Ciebie i robil "porzadki" w domu :) I bedzie zerkal shrekowym spojrzeniem ;)
      Buziaki :***

      Usuń
  11. Orszulko, niech sie spelnia Twe marzenia;)
    Kociaczek -slicznosci.
    Jesli bedziesz konsekwentna, szybko sie nauczy co wolno, czego nie. A poza tym to sama radosc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ta konsekwencja Kasiu to tak chwilami trudno... ale staram sie :)
      Radosc jest wielka :)
      Buziak :***

      Usuń
  12. Jaki on rudzielec mały, śliczny :)))
    Kociaki tak jak małe dziecie, bywają urwisami ale zawsze słodkimi :)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz troszke urosl ;) Swoja droga to takie ciekawe jest, ze czlowiek nie jest w stanie przewidziec wszystkich super pomyslow kota :)
      Serdecznosci :)

      Usuń
  13. Trochę późno, ale... Najlepsze życzenia z pięknej okrąglutkiej okazji:)
    To pierwsze zdjęcie mówi wszystko:) Słodki prezent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Artenko :) Piekna okazja i piekny prezent :) Taki, o ktorym zawsze marzylam :)

      Usuń
    2. Niech Ci długo dostarcza wiele radości:)))

      Usuń
  14. No i zobacz, co narobiłaś:))) Zajrzyj, proszę, do mnie w wolnej chwili:) Zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No i zobacz, co narobiłaś:))) Zajrzyj, proszę, do mnie w wolnej chwili:) Zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Artenko, sa jeszcze inni wspolwinni ;)

      Usuń
    2. Współwinną zabawy na pisanie zakończenia zapraszam serdecznie do głosowania:)

      Usuń
    3. Artenko, napisalam do Ciebie @

      Usuń
  16. moje kotowate nauczyły mnie większej cierpliwości i spokoju. Są wspaniałymi kompanami dnia codziennego

    macham - Gryzmolinda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwosc i spokoj sa bardzo cenne :)
      Ja tez macham do Ciebie :)

      Usuń
  17. Słodziak, tez mam kotka w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Orszulka, dzie przepadłaś??? Hallo, wiosna nastała!! Odezwij się!! W Kurniku Cię wołamy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem, jestem. Juz bylam w Kurniku i odezwalam sie ;)

      Usuń
  20. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i najbliższych oraz szybkiej i ciepłej wiosny:)

    OdpowiedzUsuń

Moderuje komentarze do starszych postow aby mi nie umknely ;)
Bardzo dziekuje za kazde napisane slowo :)