poniedziałek, 11 maja 2015

Przyszla pora na bambusa...

Dzisiejszego ranka czytajac jak to Kretowata odwiedzila Pania PrezesKure uslyszlam BUM ;)
Z predkoscia swiatla pedze zobaczyc co to ?
No i moje oczy zobaczyly...



Nie bede pisala, jakie pierwsze slowo powiedzialam ;)

Stoje i mysle, co pierwsze ? Scierka czy odkurzacz ?
Wybralam najpierw odkurzacz i to byl moj blad...razem z kawaleczkami szkla wciagnal wode. Gdybym wybrala scierke w pierwszej kolejnosci to cale rece poranione, bo butelko - wazon rozpadl sie w drobny mak...
Ja sie dwoje i troje aby to posprzatac, a sprawca zamieszania...





Bambus zamieszkal z gozdzikami w wazonie...
Worek z odkurzacza suszy sie na sloncu...
Butelka nowa by sie przydala. Trzeba winko wypic ;)

23 komentarze:

  1. No. I to jest właściwa postawa. Wypijamy winko z kotem na kolanach:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tak, ja bede pila a kot sie bedzie patrzyl i oblizywal ;) Po wypiciu koniecznie nalezy kieliszek oplukac i schowac gleboko, gleboko, gdzie kocie lapki nie siegna ;)

      Usuń
  2. Ależ ten Twój kociulinek jest piękny ! O słowo pierwsze nie pytam, bo je znam :) Też go czasem w adekwatnej sytuacji używam :) A winko, dobra rzecz ! Oczywiście, że z kotem na kolanach, i do tego drugom ronczkom miziając go delikatnie i z czułóściom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Delikatnie i z czulosciom :) Dlaczego kot z mojom butelkom i bambusem sie tak nie obszedl ? ;)

      Usuń
  3. Ja tak zalatwilam odkurzacz na smierc, kiedy zassalam do niego wode. Dostala sie do wnetrza i silnik sie spalil.
    Chcesz rady? Najpierw szczotka i szufelka do szkla, pozniej scierka (ostroznie!!!) zebrac wode, a na koncu odkurzaczem drobinki szkla. Ciesz sie, ze odkurzacz przezyl. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam szufelki ;) Tylko szczotka zostala, szufelka dzies sie zapodziala ;)
      Panterko, ja jeszcze nie wiem czy odkurzacz przezyl, ide sprawdzic ;)

      Usuń
    2. Orszulka, no wez! Przeciez to wydatek rzedu funciaka, a w domu byc musi!

      Usuń
    3. Jutro pojde do funciaka to sobie zafunduje, czerwonom najlepiej :) I przywiaze lancuchem, zeby nie zaginela ;) Taaakim dlugim ;)

      Usuń
  4. A ścierą kocisko po grzbiecie dostało?? Ostatecznie mógł posprzątać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Szansy mu nie dalam na posprzatanie ;) Ale nic straconego, jutro tez bedzie dzien i cos "spadnie"
      Scierki leza grzecznie w szufladzie ;)

      Usuń
  5. Przecież to nie on! ;) Feliks tylko przyszedł sprawdzić, co sie stało i czy nie trzeba Tobie pomóc ;)
    Co za rozbójnik ..... :))) A jakie ma słodkie spojrzenie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidia, wychodzi na to, ze mam ducha w domu ;) Od 13 stycznia mam ducha ;)

      Usuń
    2. Zdecydowanie tak z tym duchem :))) A szfystko idzie na konto biednego, małego kotecka ;))))

      Usuń
  6. jakby to powiedzieć... doskonale wybrnęłaś z sytuacji.... :)
    poradziłaś sobie z porządkami koncertowo ;)
    :***********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emko, dzis byly kolejne porzadki ...;) Tym razem zabral sie za wazon z bzem ale o dziwo wazon przetrwal ;)
      Na nude to ja nie moge ostatnio narzekac ;)
      Sciskam Cie mocno :***

      Usuń
  7. A ma taką niewinną minkę:) Taką słodką... Ten bambus po prostu mu tam nie pasował:) A i zadbał, żebyś mogła spokojnie winko wypić... Mądry jest:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrz Kalipso, jak moj prezent urodzinowy o mnie dba ;)
      On chyba nie lubi bambusow na parapetach albo butelko wazonow nie lubi ;)
      Natomiast lubi bardzo po swojemu dekorowac chalupe ;)
      Buziak :***

      Usuń
  8. On jest taki piękny, że wszystko bym mu wybaczyła... I jeszcze jego zdrowie wypiła:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) On mna manipuluje ;) Nabroi, potem patrzy swoimi oczkami w moje oczka, a ja...miekne ;)

      Usuń
    2. I to jest słuszna tendencja:))))

      Usuń
    3. :))) Artenko, czuje Twoj optymizm :)))

      Usuń
    4. Dobrze:)) Zbieram nowe pokłady:)

      Usuń

Moderuje komentarze do starszych postow aby mi nie umknely ;)
Bardzo dziekuje za kazde napisane slowo :)