poniedziałek, 29 czerwca 2015

Dobro powraca :) - Aktualizacja

Bardzo Was prosze, zajrzyjcie  TU 

Chcialam wystawic na licytacje trzy zestawy. W tym jeden podwojny.
Pieniazki, ktore uda sie wylicytowac zostana przeznaczone na "niemercedesa" dla Polly :)
Mam nadzieje, ze kazdy z zestawow znajdzie Wlasciciela... :)
Przesylke pokrywam Ja :)
Do kazdego zestawu dodaje slodki gratis :)

ZAKONCZENIE licytacji nastapi w PIATEK (3 lipca) o polnocy :)

ZACZYNAMY :)

Zestaw numer 1

Dwa kubeczki z motywem makowym + herbatka + slodki gratis :)
Cena wywolawcza 20zl.

Licytacje wygrala - Giga 50zl



Zestaw numer 2 - dwa komplety. Do zlicytowania osobno.

Orszulkowe klucze vintage + herbatka + slodki gratis :)
Cena wywolawcza 20zl.

Licytacje wygraly - Opakowana 65zl
                                            Kasia 60zl



Zestaw numer 3.

Latarenka + herbatka + slodki gratis.
Cena wywolawcza 20zl.

Licytacje wygrala - Mamma Mia 50zl




Zestaw nr 4.

Pastel suchy w passe partout, format 40x50cm. Cena wywoławcza 60 zł.
Podarowany na licytacje przez Hane z Pastelowego Kurnika :)
Hana, bardzo Ci dziekuje :)

Licytacje wygrala - Margarithes 70zl


Zestaw numer 5

Piekny dzbanuszek na kawke lub herbatke - cena wywolawcza 20zl
Podarowany przez Frau Be
Frau Be, bardzo Ci dziekuje :)

Licytacje wygrala - Beata Bartoszewicz 100zl


Zestaw numer 6

Strachor z pestki mango malowany farbami akrylowymi - cena wywolawcza 15zl.
Wymiary - dlugosc Strachora 18cm, wysokosc 11cm.
Podarowany na aukcje przez Marie Nowicka
Marija, bardzo Ci dziekuje :)

Licytacje wygrala - Kalipso 40zl



Zestaw numer 7

Metalowa tabliczka z prowansalskimi klimatami - cena wywolawcza 25zl.
Podarowana na aukcje przez Katarzyne
Kasiu, bardzo Ci dziekuje :)




Zestaw numer 8

Ksiazka Malgorzaty Poludniak "Liczby nieparzyste" z dedykacja autorki - cena wywolawcza 22zl
Podarowana przez Malgorzate Poludniak vel Margarithes
Malgosiu, bardzo Ci dziekuje :)

Licytacje wygraly - Mig 80zl 
                                 Esy Floresy - 100zl



Zestaw numer 9

Obrazek pt. "Lozko" Technika - tusz na papierze. Wymiary 50X70cm. Cena wywolawcza 50zl.
Podarowany na licytacje przez Marzene Ablewska-Lech
Marzenko, bardzo Ci dziekuje :)

Licytacje wygrala - Julia K 80zl



Jesli mozecie, macie ochote bardzo prosze o udostepnianie tej licytacji. Liczy sie kazdy grosik.
Pozdrawiam serdecznie :)

                                          *************************************************

UWAGA !!!
Podsumowanie licytacji wraz z informacjami co do wysylki sa TUTAJ










 

99 komentarzy:

  1. Zestaw 2. - 30 zł. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Owieczko :)
      Bardzo, bardzo :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Hanus :)
      Bardzo, bardzo :)

      Usuń
    2. Hrehrehre, mam takie klucze od niejakiej Orszulki, chciałam podbić cenę. Rogata, udusisz mnie?

      Usuń
    3. Hana, te klucze chyba wieksze som od tamtych :)
      I jutro jesli mi sie uda bedzie drugi komplet do licytacji :)
      Byleby chetni byli...

      Usuń
    4. A, jeśli większe, to poproszę za 45 zł. Hrehrehre!

      Usuń
    5. to ja 50 zlotych polskich. za JEDEN komplecik kluczykow ;)

      Usuń
  3. Jesteś kochana! Takie fajne rzeczy, że sama mam ochotę wziąć udział w licytacji :))) Masz genialny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polly, zapros swoich czytelnikow do licytacji :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Super :)
      Dziekuje Lidia za udzial w licytacji :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. :) Dziekuje Kalipso.
      35zl po raz pierwszy :)

      Usuń
  6. kocham Cię Orszulko! :)
    :*********

    OdpowiedzUsuń
  7. czy tu najsamprzod trzeba sie zdeklarowac z milosciom dozgonnom a potem licytowac czy na odwrot? hreherher. ja moge i to i to, zeby ozywisc aukcje i podbic ceny :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybor dowolny, co Komu pasuje najsamprzod :)

      Usuń
  8. zestaw 4 - 65, chitra jestem, bo wczoraj zaplacilam, juz chyba po ostatecznej dacie, podatek od nieruchmosci, zaleglosci bylo ze ho ho....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Cie Opakowana :))))))) Hrehrehre :))))))))))))))

      Usuń
    2. lubie wyznania poparte pismem ;)))))
      psssst - ja Ciebie tez :))

      Usuń
    3. :) Dziekuje i lece do gory odnotowac :)

      Usuń
  9. 60 zl za zestaw nr 2.
    Orszulko-buziaki wielkie!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tymczasowe podsumowanie :)

    Opakowana - pastel od Hany - 65zl (zestaw nr 4)
    Komlety kluczy - pierwszy komplet - Kasia - 60zl (zestaw nr 2)
    drugi komplet - Opakowana - 50zl (zestaw nr 2)
    Kubeczki - Kalipso - 35zl (zestaw nr 1)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy to koniec licytacji, czy tylko zestawienie. Jeśli nie, to ja drugi komplet kluczy 60 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owieczko, jutro koniec :)
      Tak tylko podsumowalam, zeby sie nie pogubic :)
      Bardzo dziekuje, zanotowuje 60zl :)

      Usuń
  12. Orszulko, to swietny pomysl, musze i ja cos takiego zrobic!

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Super :) Kocham Cie Lidia :)
      Odnotowane :)

      Usuń
  14. Natychmiast udostępniam. Czy można by oddać też coś na licytację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej mozna :)
      Prosze o zdjecie z opisem i cena na uwojtkiewicz@wp.pl
      Bardzo, bardzo dziekuje za udostepnienie :)

      Usuń
    2. Przepraszam za za poślizg, już wysyłam - na początek jeden przedmiot.

      Usuń
    3. Drugi po południu, mam nadzieję.

      Usuń
  15. No masz, na chwilę z oka spuściwszy! I po ptokach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po ptokach to bedzie jutro o polnocy ;)
      Hana, widzisz, Twoj pastel jest licytowany :) Opakowanej jeszcze troche kasy zostalo po tych podatkach zaleglych, hrehrehre :)))

      Usuń
  16. Zaraz wezmę i Opakowaną przelicytuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przestan, no, ten cholerny podatek to by pokryl kilka licytacji tutaj, pfffttttt...widze, ze klucze - zestaw nr 2 poszedl w gore....odbiere Rogatej drugi pek kluczy za 65 zlotych (chleb bez masla bedzie do konca tygodnia...a moze maslo bez chleba. Zapisuj Orszulka - 65!!! drugi zestaw kluczy!!!! Potrzebny mi bedzie w nowym roku kiedy to dziecko mniejsze sie bedzie przenosic...a moze i starsze, bo jak im sie uwija te blizniaki to JAK beda ten caly tobol nosic na BARDZO wysokie 4 pietro? Windy niet. wiec widzicie-slyszycie - klucze som mi niezbedne!

      Usuń
    2. Opakowana - odnotowalam :)

      Usuń
  17. Orszulko, chyba trzeba przedłużyć licytację o dzień-dwa. Nie wszyscy się zwiedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje Hanus, przedluze do piatku :)

      Usuń
    2. o matku bosku! I ja mam tych kluczy pilnowac do piatku??? Polnocy??? toz to tortury jakie alboco.... ;)

      Usuń
    3. Opakowana, takie tortury to sama przyjemnosc ;) Ja to dopiero mam w tym Londonie tortury, nie mam czym oddychac tak tu upalnie jest ;) Zaraz sie usmaze w tej duchocie, hrehrehre ;)

      Usuń
    4. Dziecko (londynskie) mi wlasnie napisalo, ze u nich w pracy (Knightsbridge - niby porzadna dzielnica...) nie bylo pradu w polowie budynku, bo podziemne kable sie rozpuscily i razem skleily termicznie (melted and fused), w jej polowie prad jest, ale klimatyzacja nie dziala, a po poludniu sie okazalo, ze sie roztopily plastikowe rury, no te, ten tego wod-kan...mowi , ze w pracy jest i pachnie...interesujaco. Nie wiem czy dobrze, ze maja ogromny ogrod na dachu...niby ogrod i cien, ale ten dach a la patelnia....za to w domu dziecko ma pokoj z balkonem od POLNOCY i chyba tylko dlatego jeszcze zyje )

      Usuń
  18. o rany, co tutaj się wyprawia :)))) oczom i uszom własnym nie wierzę :))))))
    kocham Was wszystkie dozgonnie :DDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez to cieszy bardzo, bardzo, ze sie cos tutaj wyprawia :)
      My Ciebie tez kochamy Polly :) Masz to na pismie :)

      Usuń
  19. To ja poproszę zestaw 5, czyli dzbanuszek od Frau Be za 100zł :)
    I trzymam kciuki za owocne ekscytujące licytacje :)))
    Na Niemercedesa dla Polly musimy uzbierać, żeby nie wiem co !

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepraszam, że nie zdążyłam wywiązać się z obietnicy - przypiliły mnie ważne sprawy związane z wyjazdem córki. Jutro mam cały dzień bez dostępu do komputera, ale chciałabym dołożyć coś jeszcze na licytację. Wiem, że ta już dobiega końca - czy można by urządzić jeszcze kolejną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Licytacja zostala przedluzona do piatku. Jesli zdazysz dzis wyslac zdjecia bedzie fajnie :)
      Jesli nie, to zrobimy kolejna licytacje w przyszlym tygodniu.

      Usuń
  21. Tez cos doloze!! Za chwilke, jesli moge Orszulko..

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja właśnie link u siebie zapodałam na tę licytację, MA BYĆ DO PIĄTKU, no to nie straszcie, że to już koniec!!!!!!

    A następnym razem jakiś skromny rysunek też chętnie dołączę, tylko wiedzieć muszę wcześniej :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dziekuje za udostepnienie linku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Strachora za dwie dyszki poproszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Czajnik bedzie zadowolony ;))))

      Usuń
    2. Hana dokonałaś trafnego wyboru:)))
      Jeśli Czajncek nie zmoże strachora to będzie dla mnie najlepszy certyfikat jakości ;))

      Usuń
    3. Hrehrehre, czarno to widzę:)))

      Usuń
  25. to ja poproszę zestaw nr 3 za 50zł :)
    i gratuluję pomysłodawczyni świetnej akcji!!

    OdpowiedzUsuń
  26. I tak nosiłam się z zamiarem zakupi, a skoro można przy okazji wesprzeć tak zacny cel, to ja daje 50 zł za Zestaw nr 8 :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zestaw nr 8 - licytuję za 60 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniały pomysł :))). Zestaw nr 1 - licytuję za 50 zł.

    OdpowiedzUsuń
  30. No nie, Kalipso! Daję 35 za Strachora!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hana, on jest paskudny ten Strachor! Po co Ci on? Zobacz, jakie inne ładne rzeczy są na aukcji:)))
      40 za Strachora:)

      Usuń
    2. Ja juz sie nie wtracam, robta tutaj co chceta ;)
      Ja bede tylko odnotowywac :)

      Usuń
    3. Kalipso, bój się Strachora! Dzieci będziesz straszyć???

      Usuń
    4. No letko protestuje ,on ma bardzo sympatyczną mordkę ,tylko ładny jest inaczej :)))

      Usuń
  31. Odpowiedzi
    1. Przebijam na 80 zł zestaw nr 8. :)

      Usuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Odpowiedzi
    1. Myślę sobie, że jak tak dzielnie walczyłyście, to dorzucę drugą książkę i wygrywa Mig i Esy

      zdobędę dla Was nr konta Polly, żeby nie wpłacać tych pieniędzy na fundację, kiss

      Usuń
  34. Cudownie, Goś :) Przelałam pieniądze pod wskazany nr konta w Fundacji Avalon dorzuciłam jeszcze dychę, więc równo 100 zł. Mam nadzieję, że uda się szybciutko kupić tego niemercedesa! A ja na półce będę miała bardzo cenną książkę :))) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i w Polly imieniu również :*

      Usuń

Moderuje komentarze do starszych postow aby mi nie umknely ;)
Bardzo dziekuje za kazde napisane slowo :)