poniedziałek, 13 lipca 2015

To juz rok

Dzis mija rok...kiedy to drzaca reka napisalam moj pierwszy post...
Chcialam Wam bardzo podziekowac za obecnosc tutaj, Wasz usmiech i chwile wzruszen...
Za Wasze dowody sympatii, za Wasza troske, gdy znikam...
Kasia Alzacka pod pierwszym moim postem napisala takie oto slowa...
 
"Jesli cos sie zaczyna 13 to dobra wrozba;))"





To moj 31 post :)
Dobrze mi idzie... ;) Reka coraz mniej drzy...;)

Mieczykowe pozdrowienia od Orszulki :)


UWAGA!!!                                                               
Chcialam jeszcze bardzo prosic - zajrzyjcie do Pastelowego Kurnika
Moze znajdzie sie Ktos, kto sie zakocha od pierwszego wejrzenia...Trzymam kciuki :)




43 komentarze:

  1. Gratulacje i niech Ci juz reka nie drzy! a Lawendus godny jest zakochanych w nim czlowiekow...
    sciskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawendus dzis pozna Kogos, kto sie w nim zakochal od pierwszego wejrzenia :)
      Dziekuje Grazynko i serdecznosci :***

      Usuń
  2. Gratulencje, Orszulko! No to cyk szampanem! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego Orszulko na dalsze lata pisania, otwierania się przed ludźmi i otrzymywania od nich cząstki ich duszy.
    Piekne mieczyki i dzbanuszek!
    Deszczowe pozdrowienia zasyłam!***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olenko...nad otwieraniem sie przed ludzmi ciagle pracuje...
      Dziekuje za Twoja obecnosc, pozdrowienia serdeczne dla Was :)

      Usuń
  4. Gratuluję i życzę kolejnych niedrżących postów:) Niech Ci to blogowanie sprawia duuużą przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech tak bedzie :)
      Dziekuje Artenko :)

      Usuń
    2. A widziałaś u mnie Kresy?:)

      Usuń
    3. Widzialam i wybieram sie za chwile ponownie zobaczyc Kresy :)

      Usuń
    4. I bardzo dobrze, napatrz się, zachwyć i....

      Usuń
    5. Chodź zobacz, co jadłam ostatnio na śniadanie:)

      Usuń
  5. To już rok??? Boszszsz... Dalszych owocnych lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas szybko leci, sama nie moge w to uwierzyc...Ale to fakt :)
      Dziekuje Pani PrezesKuro :)

      Usuń
  6. Echhhh Orszulko, jak ja to rozumiem:)) Jak na razie każde naciśnięcie opcji publikuj jest dla mnie aktem desperacji ;) Jak już uznam że można to naciskam jak najszybciej żeby się nie rozmyślić hehehe
    Owocnego blogowania życzę, więcej postów to wejdzie w krew :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marija, z kazdym kolejnym postem akt desperacji jest jakby mniejszy...:)
      Dziekuje serdecznie :)

      Usuń
  7. Też się mało oryginalnie zdziwię, że to już rok minął ;)
    Niech kolejne mijają Tobie, Orszulko na blogowaniu i niech Ci ręka przestanie drżeć na dobre :)))

    Piękne mieczyki :) U nas się mówi gladiole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidka, mówi się gradiole!

      Usuń
    2. Kiedy on minal, ten rok ? Czuje sie tak jakby to bylo wczoraj...
      Gradiole, gladiole, mieczyki - szfystkie pieknie brzmia :)
      Bede teraz madrzejsza o wielkopolska nazwe :)
      Serdecznosci :)

      Usuń
  8. Jak z bicza szczelił ! Najlepszego !
    ewa .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Jak z bicza szczelil :)
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  9. "13" to pomyślna wróżba ;) a 31. post to odwrócona trzynastka, więc naprawdę dobrze Ci idzie ;-)) mogę tylko dodać, że jest to dla mnie podwójnie miły dzień, bo mam dzisiaj urodziny ;-)) Całuski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inkwi, buziaki urodzinowe!

      Usuń
    2. :) Inkwi, no tego bym sie w zyciu nie spodziewala :) Ale niespodzianka :)
      "13" to bardzo pomyslna wrozba dla trzynastek :)
      Wszystkiego dobrego z okazji urodzin i sciskam mocno :)

      Usuń
  10. i miała rację z tą 13-ką :))) cieszę się, że się poznałyśmy i wytrwamy w tym jeszcze nie jeden rok :)
    buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jakos tak 13 jest dla mnie dobra liczba - moze dlatego, ze sie urodzilam 13 ? :)
      Polly, tez sie ciesze, ze nasze drozki sie zeszly i mozemy cieszyc sie swoim towarzystwem :)
      Buziaki dzielna Kobietko :***

      Usuń
  11. Gratulacje, dużo dobrych myśli i ciepłe uściski! Pisaj, pisaj, niech się zawiązują te wspólne ścieżki, Orszulko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Niech sie zawiazuja te wspolne sciezki.
      Sciskam Cie Kalinko i dziekuje :)

      Usuń
  12. Orszulka, pięknie ci idzie!!! A wiesz, że ja też 13 się urodziłam???
    Dzięki, że założyłaś tego bloga!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalozymy "kolko wzajemnych trzynastek" :)
      To ja dziekuje Mika, ze Jestes tu ze mna :)

      Usuń
  13. Orszulko, dużo dobrego z okazji tego roku! Niech ręka nie drży za bardzo, tylko tak trochę:) Cieszę się, że Cię tu spotkałam, że jesteś, że piszesz:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kalipso :)
      Niech to bycie tutaj, bedzie i dla Was i dla mnie milymi chwilami :)
      Buziak :)

      Usuń
  14. Życzę jeszcze wielu, wielu rocznic 13 lipca :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja witam wśród świerszczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoznione podziekowania swierszczowe ;)

      Usuń
  16. Nie taki diabeł straszny to pisanie:) Też mi drgała przy pierwszym. A teraz to juz polecą latka i posty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnemo, Ty doswiadczona bloggerka jestes :) Eksperka blogowa :)
      Latka poleca na pewno, co do postow to czas pokaze ;)

      Usuń
  17. Orszulko,
    gratuluje, choc niezly timing mam:)
    Lubie Cie czytac.
    Masz dar otwierania ludzkich serc:)
    Buziaki)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dostalam skrzydel po Twoim komentarzu :) Dziekuje :)

      Usuń
  18. Gratuluję roczku i życzę kolejnego i kolejnego... aby czas na niego pozwolił :))) Cudna fotka na pierwszej stronie. Dla mnie to codzienność ale jest coś w niej co mnie zauroczyło, nie mam pojęcia co :)))))) Moc gorących uścisków i bardzo się cieszę, że do mnie zajrzałaś, zachęcam do pogaduch bo ja uwielbiam rozmawiać :)

    OdpowiedzUsuń

Moderuje komentarze do starszych postow aby mi nie umknely ;)
Bardzo dziekuje za kazde napisane slowo :)