poniedziałek, 20 czerwca 2016

Byc Kobieta :)

Pewnego dnia robie zakupy z Synem w drogerii.
Podczas gdy ja szukam bezbarwnego lakieru do paznokci moj Syn podsuwa mi pod nos puder w kamieniu i pyta do czego to sluzy ;)
I tak wywiazuje sie rozmowa, ktora konczy sie stwierdzeniem mojego czternastoletniego pierworodnego :)
A mianowicie...
- Mamo, jak to dobrze, ze nie urodzilem sie kobieta ;) Kobiety maja gorzej ;)
- Dlaczego gorzej ? - pytam
- Musza rodzic dzieci, maja okres i to napiecie jakies tam przed nim, wydaja fortune na kosmetyki, robia sobie jakies brwi permanentne...
... zamurowalo mnie - nie wiedzialam, co powiedziec wiec strzelilam glupi usmieszek ;)
- Ale masz fajna mine - uslyszalam - po czym dodal - kocham cie mamo :)



Zdjecie roz dla Wszystkich Kobiet odwiedzajacych Orszulkowo :)

24 komentarze:

  1. Bo Twój Synuś fajny chłopak jest :)))
    Piękne róże :) Pachną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Synus jak sie rozgada, to juz na calego ;)
      Pojechalam sobie pewnego dnia na Wzgorze Pierwiosnkow zlapac gleboki oddech - pierwiosnkow tam chyba nigdy nie bylo ale za to sa roze :)
      Zanurzylam w nich moj nosek i melduje, ze pachna oblednie :)

      Usuń
    2. Pachnące róże to dzisiaj rarytas ;)

      Usuń
    3. Masz racje :)
      Te ze sklepu wogole nie pachna albo bardzo slabo...dlaczego ?

      Usuń
  2. No tak jakby miał rację...;)
    Z tej listy co ją wymienił to z części można świadomie zrezygnować, jak na ten przykład z tych kosmetyków i tego makijażu permanentnego :)
    Dziękuję za róże, piękne :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marija, ja nie mam pojecia skad On ten makijaz permanentny wytrzasnal :)
      Ja jestem zwolenniczka bardzo delikatnego makijazu - nie wydaje fortuny :)
      Ale znam Panie, ktore ja wydaja... :)
      Przyznam sie...mialam pokuse zerwac sobie pare rozyczek do wazonika ale...Krolowa Elzbieta by mnie za to slono ukarala :)

      Usuń
    2. Bystry chłopak z Twego syna, pewnie odziedziczył zmysł obserwacji po mamusi, a i koleżanki też pewnie go edukują :)

      Usuń
    3. Jakos tak poki co, ze tak powiem...niesmialo podchodzi do tematu kolezanek.
      Ale to kwestia czasu ;)

      Usuń
  3. Piękne róże.Dziekuję. Synkowie nasi są całkiem fajnymi facetami. Mój ma już 30 lat i własnie przed chwilą skończylismy nasze wieczorne telefoniczne rozmowy. Widziec go będę dopiero 8 lipca, bo bedzie mnie gościł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owieczko, bardzo lubie rozmawiac z moim Synem oraz spedzac z Nim czas.
      Wiele sie od Niego ucze :)
      Mam nadzieje, ze majac 30 lat bedzie chcial ze mna prowadzic rozmowy tak jak Twoj Synus z Toba :)
      Do 8 lipca juz niedlugo, wiec zycze Wam pieknych chwil razem :)

      Usuń
    2. Mój ma 23 i nadal mówi, że mnie kocha . Ale mamy fajnie, co nie ? :)

      Orszulko, pięknie dziękuję za róże :*

      Usuń
    3. Fajnie mamy, fajnie :)
      Niech nam to mowia do konca swiata :)

      Buziaki Sonic :***

      Usuń
  4. Roze piekne, a Twoj syn, jesli juz teraz wykazuje tyle zrozumienia dla kobiet, bedzie swietnym materialem na meza. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panterko, no ja nie wiem jak to bedzie ;)
      Pewnie w drogerii nie pozwoli wydac swej zonie fortuny :)

      Usuń
  5. Fajna mama, to i synuś :) Jak to jabłuszko, co koło jabłonki pada :) Orszulko, takie właśnie są moje najulubieńsze, najpiękniejsze róże ! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, to ja dziekuje za Twoj bardzo mily komentarz :)
      I ciesze sie, ze trafilam w dziesiatke z rozami :)

      Usuń
  6. Fajny Synuś:) A i róże śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny :)
      Roze z Wzgorza Pierwiosnkow - Artenko coz za cisza tam panuje, a widoki jakie... :)

      Usuń
  7. Kontakt z dziećmi utrzymać to dopiero jest wyzwanie, niektórym się nie udaje, ale większości na szczęście tak. :) Córcia dzwoni bywa że codziennie, gdy zachorowałam po kilku dniach była w Polsce na trzy dni, ale była i codziennie mam to samo pytanie: "jak się dziś czujesz?" Na co nieodmiennie odpowiadam "a Ty?" :))
    Róże kocham ten ich zapach rozbraja i powoduje uśmiech na okrągło.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, serce rosnie gdy czyta sie o takich relacjach rodzic - dziecko.
      Ciesze sie, ze takie macie z Twoja Corcia.
      A roze niech kwitna jak najdluzej i rozbrajaja nas swoim zapachem :)
      Serdecznosci Elu i duzo, duzo zdrowka :)

      Usuń
  8. Piekne te krolewskie roze! i Synus obserwator, rozbrajajacy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO ! Grazynko, jak milo Cie widziec i czytac :)
      Synus obserwator ma taki fajny dar spokoju w sobie, ktory udziela sie innym :)
      Pozdrowienia serdeczne :)

      Usuń
  9. No i co kupiłaś w tej drogerii? :) A może on chciał Ci pomóc w zakupie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupilam lakier bezbarwny do paznokci i body scrub karmelowo cynamonowy - tak pieknie pachnie, ze chcialoby sie go zjesc ;)
      Tak, syn chcial mi pomoc - zadajac pytanie "po co ci to ?"... ;)

      Usuń

Moderuje komentarze do starszych postow aby mi nie umknely ;)
Bardzo dziekuje za kazde napisane slowo :)