niedziela, 3 lipca 2016

Nadmorskie parkowanie pojazdow

Po licznych obserwacjach nadmorskich ustalilam "moje nazwy" parkowan pojazdow wodnych ;)
A wiec...

Parkowanie powietrzno - stalowe poziome.




Nastepne...
Parkowanie ladowe prawie pionowe.



Nastepne...
Parkowanie ladowe poziome w sieci.


Nastepne...
Parkowanie ladowe piaskowo glonowe.



Nastepne...
Parkowanie wiekszosci nam znane, czyli wodne poziome.




Parkowania wodnego pionowego nie zaobserwowalam i raczej nigdy bym  nie chciala zaobserwowac...

Pierwsze trzy osoby, ktore ulokuja sie na podium komentatorskim otrzymaja nagrode, ktora przesle pod koniec lipca :)
Nagroda jest niespodzianka ;)
Dziekuje za uwage i pozdrawiam Was serdecznie :)
Obserwatorka Orszulka

26 komentarzy:

  1. Piaskowo-glonowe, najbardziej mi się podobają, bo takie malarskie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnemo, jestes pierwsza :)
      Dostaniesz nagrode ;)
      Piaskowo glonowe maja w sobie to "cos" :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawa klasyfikacja i piękne zdjęcia.
    Parkowanie lądowe piaskowo glonowe, malownicze i nostalgiczne, ze znamionami destrukcji jednakowoż ;)
    Trzy ostatnie zdjęcia takie na wskroś wakacyjne, wzywające do podróży :)
    Natomiast interesują mnie szczegóły techniczne parkowania powietrzno - stalowego poziomego. Widziałaś kiedykolwiek jak się te łodzie na te wysokości ładuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marija, laduje sie je wielkim wozkiem widlowym z bardzo dlugim wysiegnikiem :)
      Bardzo dziekuje za pochwalenie mnie za zdjecia - nie mam zadnego pojecia o fotografii ale staram sie jak moge :)
      Jestes druga na podium :) Nagroda czeka :)

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o zdjęcia to widzę duży potencjał, to z wrakiem i z żaglówką obok, niezwykłe, tak jak Mnemo napisała malarskie. Jeśli Ci sprawiają przyjemność to rób jak najwięcej :)))
      Nie przypuszczałam ,że to wózki widłowe, muszą być potężne.
      Nagrody są bardzo miłe, dziękuję :)

      Usuń
    3. Mam takie dni, gdy nachodzi mnie euforia fotograficzna - bedac kilka godzin nad morzem taka wlasnie mialam.
      Nagrode wysle jak juz bede w polskim Orszulkowie :)

      Usuń
  3. Ocieflorek, chaliera, nie załapałam się. Trudno. Ale fotki fajne, dla mnie, lądowego szczura, egzotyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak sie nie zalapalas ? ;)
      Jestes trzecia - wiec nagroda czeka Hano droga :)

      Usuń
    2. Paczaj, tyle komentów było, żem nawet nie liczyła! Ani komentów, ani miejsca!

      Usuń
  4. Pierfsza! No bo jak to, czlowiek nie moze pojsc wczesniej spac, bo nocne marki cale podium pozajmujo... Ja sie tak nie bawie! :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dzielne poranne wstawanie - dostaniesz nagrode :)
      Cieszysz sie ? :)

      Usuń
  5. Najfajniejsze dla mnie piaskowo - glonowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ciesze sie, ze Ci sie podobaja :)

      Usuń
  6. Ciągnie morze i morskie klimaty, już bym leciała wąchała i podziwiała. :) To parkowanie podniebne, powietrzne bardzo niesamowicie wygląda a parkowanie glonowe tajemniczo, z wielką łodzią kojarzą mi się Mazurskie jeziora i słynną "Biegnąca po falach". :) A najpiękniejsze zdjęcie z lecącą mewą, wręcz słychać nie tylko ją widać. :) Super zdjęcia podziwiam i ciepło pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, bardzo lubie morskie klimaty. Udalo mi sie pojechac na kilka godzin i za te kilka godzin jestem wdzieczna, bo czas tam plynie znacznie wolniej - tak mi sie wydaje.
      Zdjecie z mewa tez mi sie bardzo podoba, zatrzymalam te "chwile" na zdjeciu, drugiego takiego samego juz nigdy nie bedzie, moze byc tylko podobne... :)
      Bardzo Ci dziekuje za serdeczne slowa.
      Sciskam mocno :)

      Usuń
  7. Orszulko, byłaś nad morzem! Jak fajnie... stąd daleko ;)
    Zdjęcia przepiękne, z klimatem wakacyjno-nostalgicznym, oczywiście te piaskowo-glonowe najpiękniejsze (najbardziej romantyczne). Ale i te stalowo-poziome robią wrażenie ;)
    Klasyfikacja parkowania kapitalna!
    Ściskam Cię czule, Orszulko, już niedługo się zobaczymy! Karzeł czeka... ;) (miałam nawet wysłać zdjęcia, ale co tam - będzie niespodzianka!).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inkwi, bylam nad morzem kilka godzin ale zawsze to cos ;)
      Jade juz na ostatnich pokladach energii...ale dam rade, jeszcze 2 tygodnie i zaparkuje na dluzej ;) Moze tez romantycznie zaparkuje ;)
      Karzel czeka - alez sie ciesze, ja tez na niego czekam, szepnij mu to ;)
      Tule mocno :***

      Usuń
  8. ciekawe spostrzeżenia :) piękne zdjęcia. moje ulubione to to z glonami, a zresztą wszystkie są cudne, bo pokazują morskie klimaty. tęsknię za morzem....ech....może za rok :)
    buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polly ja tesknie za jednym morzem i jest to Baltyk :)
      Chcialabym kiedys pojechac ale po sezonie, tlumy sezonowe mnie przerazaja :)
      A gdy tam juz pojade to bede sie cieszyc spacerami po plazy o zachodzie slonca w towarzystwie ciszy :)
      Buziaki :***

      Usuń
  9. Piaskow-glonowe-wymiata:) Piekne zdjecia Orszulko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piaskowo-glonowe - ach, jakie malownicze. Nic jednak nie przebije parkowania wodnego poziomego. A jakie chmury przy okazji na niebie. Jednym zdaniem - bardzo mi się tam podoba i chętnie zobaczyłabym to na własne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Artenko, zaproszenie jest aktualne do konca swiata i jeden dzien dluzej :)
      Prosze szykowac sie do szurniecia i zobaczenia tego na wlasne oczka :)

      Usuń
  11. Dwa ostatnie zdjecia, to Portsmouth, bylismy tam w ubiegle wakacje. Z racji tego, ze po drodze zboczylismy z trasy i odwiedzilismy urokliwe muzeum maszyn parowych Hollycombe, nie moglismy zwiedzic okretu z przedostatniego zdjecia.

    OdpowiedzUsuń

Moderuje komentarze do starszych postow aby mi nie umknely ;)
Bardzo dziekuje za kazde napisane slowo :)