środa, 13 lipca 2016

Trzynastego...

... wszystko zdarzyc sie moze :)

Lubie cyfre 13.
Urodzilam sie trzynastego.
Zaczelam pisac bloga trzynastego - to juz dwa lata - jak ten czas szybko leci...
Mam wiele bliskich osob, ktore urodzily sie trzynastego :)
Jedna z takich Osob, ktora obchodzi dzisiejszego dnia urodziny jest Inkwizycja :)
Inkwizycjo, jesli w natloku Twoich codziennych prac znajdziesz czas na przeczytanie tego posta chcialam Ci zlozyc najserdeczniejsze zyczenia.
Mysle, ze Ci, ktorzy Cie uwielbiaja i podziwiaja tak jak ja, rowniez sie do tych zyczen dolacza :)


 A ja...chcialam podziekowac Wszystkim, ktorzy odwiedzaja i beda odwiedzac moje  Orszulkowo  :)
Mam nadzieje, ze Was tutaj nie zanudzam ;)
Trzymajcie kciuki za moja dalsza tworczosc blogowa :)





Pozdrowienia serdeczne trzynastolipcowe  :)


53 komentarze:

  1. Nie bede kciukow trzymala, ale kiedy bedziesz sie lenic, wpadne tam i namieszam tak, ze zaczniesz pisac codziennie. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Chyba zaczne sie lenic, a to z tego powodu abys wpadla do mnie :)
      Bede wtedy pisac codziennie, a Ty bedziesz mi dyktowac ;)

      Usuń
    2. Ooo nie! Wpadne, do tylka nakopie i wroce do siebie, a Ty ze strachu przed nastepnym wpadnieciem bedziesz pisac codziennie. Tak to mialo byc, wiec lepiej sie nie len. :)))

      Usuń
    3. Pantero, przyznam sie - moj tylek prezentuje sie tak, ze jest w co kopac ;)
      Powinnas mnie pochwalic, bo ostatnio naprawde sie nie lenie...no :)

      Usuń
    4. No zauwazylam i doceniam. Oby tak dalej! :)))

      Usuń
  2. Dwa lata - to już kawał blogerki z Ciebie ;)
    Orszulko, wytrwałości w pisaniu Ci życzę oraz samych dobrych powodów do pisania kolejnych notek :)

    Inki- dla Ciebie i Twojej rodziny duuużo zdrówka i szczęścia oraz żadnych więcej kłopotów
    @---->----

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tak, kawal blogerki :)
      Przez dwa lata napisalam 40 postow, oby tak dalej ;)
      Soniczku, dzieki serdeczne za cieple slowa :***

      Usuń
  3. Ja tez Inkwi zycze wszystkiego najlepszego a Tobie wielu szczesliwych trzynastek i milego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak :-) najlepsze życzenia dla Inkwi i dla ciebie, Orszulko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :)
      Bardzo dziekuje za najlepszosci zyczeniowe :)

      Usuń
  5. Pięknie wystylizowany bukiecik, to rododendron? bo te kwiaty jakoś inaczej wyglądają.
    Orszulko gratuluję tych dwóch latek, ze swoim blogiem idziesz w fajnym kierunku, tak trzymaj! :)))
    Inkwizycji życzę, aby zwierzątka wszystkie zdrowe były, a ona miała czas poleżeć na tym hamaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marija, jest takie miejsce nieopodal Londonu, ktore nazywam Mazurami ;)
      Tam rosna tysiace rododendronow i innych pieknych przedstawicieli roslinnych, bukiecik to galazka rododendronu - tak przypuszczam, kwiaty ma troszke inne ale listki rododendronowate :)
      Bardzo dziekuje za cieple slowa :***

      Usuń
  6. Mam trzynastego :)) obok siebie. Trzynastego maż się urodził. Dziś, trzynastego Lipca. :)
    Dużo radości i zabawy z pisania bloga Orszulko, oraz wielu serdecznych kontaktów z ludźmi i .... mniej dawania uwagi i poddawania się smutkom. A i siostra ma urodzona trzynastego. :)
    Serdeczności i radości wielu radości. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego dobrego dla Malzonka Elu - bardzo prosze przekazac :)
      To moje pisanie po dosyc dlugiej przerwie daje mi wiele radosci, sklonna jestem nawet przyznac, ze o wiele wiecej niz na poczatku :)
      Dziekuje Elu za piekne zyczenia :***

      Usuń
  7. Jesteś starą, blogową wyżeraczką i tak trzymaj!
    Kwiatek to milin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hana, jestem stara blogowa wyzeraczka z pewnymi incydentami milczeniowymi ;)
      Pojawiam sie i znikam ale jestem z Wami :)
      To nie jest milin, to jest rudodendrun - chyba ;)

      Usuń
  8. Orszulko wszystkiego najlepszego! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje CzeKo :)
      Tobie rowniez wszystkiego dobrego w Twoje dzisiejsze swieto :***

      Usuń
  9. Ożesz... nie spodziewałam się... ale miło ;-))) Miód na moje skołatane serce... ;)
    Dzisiaj zewsząd życzenia ;) Dziękuję, dziękuję!
    I wyczekuję Cię już, Orszulko kochana, mamy tyle do pogadania. Blog blogiem, a wyściskać Cię w realu to zupełnie co innego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inkwi, jestem ostatnio mistrzynia niespodzianek - no przyznaj szczerze ;)
      Odliczam - z dzisiejszym dniem jeszcze 10 dni i bedziemy gadaly az nam sliny w buziach zabraknie ;) Przepluczemy nalewka i zagryziemy serkiem ;)

      Usuń
    2. To ja serek nastawiam, akurat z 10 dni będzie dojrzewał... i zaczynam odliczanie ;) O tak, jesteś Miszczyniom!

      Usuń
    3. Nalewka tym razem bedzie wisniowa ;)
      Miszczyniom byc - toz to dla mnie zaszczyt :)
      Pomylilam sie w obliczeniach 8 dni zostalo, dzisiejszego juz nie licze ;)

      Usuń
  10. Orszulko kochana. Ściskam i najlepszości życzę :)*

    OdpowiedzUsuń
  11. Orszulko - wielu jeszcze postów na blogu Ci życzę ♥♥♥♥♥

    A dla Inkwi i Eli męża - urodzinowe buziaki :******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidia, bardzo dziekuje :***
      Poki co wena postowa mnie nie opuszcza i oby tak zostalo :)
      Inkwi i Eli maz pewnie dzis beda balowac i dmuchac swieczki z tortu ;)

      Usuń
    2. Orszulko, wszystkiego najlepszego;)W kurniku zostawiłam życzenia dla dwóch solenizantek, a tu widzę trzecia do uściskania;)Hanna

      Usuń
    3. Hanno, przyjmuje Twoje mile zyczenia i usciski z wielka przyjemnoscia :)
      Serdecznosci :***

      Usuń
    4. Nie balujom, inwentarz nawet życzeń nie złożył, a wymaga...

      Usuń
    5. Cos mi wpadlo do glowy ale to niespodzianka ;)

      Usuń
  12. Dziękuję w imieniu mam przekazać :) Na działce byliśmy kota pilnowałam, różom nakazywałam kwitnąć, było pięknie, pięknie, pięknie niech ten Lipiec trwa i trwa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Elu, niech ten kwitnacy lipiec trwa :)
      Moze rozyczka o cytrynowym zapachu zakwitnie :)

      Usuń
  13. Orszulko, zawsze z radością do ciebie zaglądam. Dołączam do klubu urodzonych trzynastego, tyle, że w listopadzie. Fajnie, że już niedługo będziesz bliżej:))
    Inkwi, zdrowia, radości i sił do realizacji marzeń:)
    "Trzynastego, nawet w grudniu jest wiosna..." jak śpiewała Kasia Sobczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mika, a ja zawsze z radoscia czytam Twoje komentarze :)
      Pamietam o Twojej listopadowej trzynastce, macie urodziny razem z Kalipso tego samego dnia i miesiaca :)
      Bardzo lubie te piosenke Kasi Sobczyk :)
      Sciskam Cie mocno, mocno z calych sil Mikus :***

      Usuń
  14. O, a mój komentarz gdzieś wcięło. No nic, też lubię 13-stki tym bardziej że się urodziłem 13-go :) Pozdrowienia :) I miłego pisania na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomku, bardzo Ci dziekuje, ze napisales drugi komentarz, skoro pierwszy gdzies wcielo :)
      Moze zalozymy klub blogowy urodzonych trzynastego, sporo nas jest :)
      Od jakiegos czasu troszke "przereformowalam" myslenie na temat mojej blogowej tworczosci i teraz pisanie sprawia mi wielka frajde :)
      Pozdrowienia serdeczne dla Ciebie :)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. :) Dziekuje za pozdrowienia i odpozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  16. Wszystkiego naj! Samych radości z blogowania

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam kciuki i ściskam mocno! Przyłączam się do życzeń, chociaż juz późno na nie. Też urodziłam się trzynastego:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalipso, kocham Cie Ty moja trzynastko listopadowa :)
      Na zyczenia nigdy nie jest za pozno, liczy sie pamiec :)
      Sciskam mocno :***

      Usuń
  18. Mnie tez 13 nie przeszkadza, bo nie jestem przesądna :) Życzę wytrwałości, może dotrwasz na blogu 13 lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polly, mam taki zamiar dotrwac blogowo do trzynastki, a potem pojde na emeryture ;)
      Jeszcze jedenascie lat mi pozostalo, szybko zleci :D

      Usuń
  19. Świętowania każdego trzynastego - a co?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bloguj, bloguj z nami badz:) Bardzo lubie trzynastki:) Gratuluje!!

    OdpowiedzUsuń

Moderuje komentarze do starszych postow aby mi nie umknely ;)
Bardzo dziekuje za kazde napisane slowo :)