środa, 7 września 2016

Lawendowy szlak

Lawenda - moja wielka milosc :)
Zawsze marzylam o tym, zeby znalezc sie na lawendowym polu.
Fajnie jest marzyc, jeszcze fajniej spelniac marzenia :)
Jak widac na ponizszych zdjeciach, nie tylko ja marzylam o znalezienu sie na polu lawendy :)






Spacerujac lawendowym szlakiem mozna zrobic sobie chwilke przerwy i poddac sie doznaniom smakowym... :)



... i zakupowym - portfel normalnie w tempie natychmiastowym sie kurczy ;)









Musze przyznac, ze z wielkim zalem opuszczalam lawendowe pole...
Obiecalam biedronce i sobie, ze w przyszlym roku tam wroce :)



Serdecznie wszystkich pozdrawiam :)
Orszulka

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Artenko, wstep onli lan pand i cale pole lawendowe do dyspozycji :)
      Wystarczy szurnac ;)
      Oprocz pola lawendowego poduszkowiec czeka :)

      Usuń
  2. Pieknie! gdzie to? robia wrazenie takie pola, a te sa bardzo duze!!!Widac, ze prowansalskie urawy robia sie modne w calej Europie. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blisko Londynu - pola mozna odwiedzac w miesiacach kwitnienia - od lipca do wrzesnia.
      Ja bylam w lipcu - przeplyw odwiedzajacych ogromny.
      Serdecznosci Grazynko :*

      Usuń
  3. Takie lawendowe pole robi niesamowite wrażenie, bardzo mi się podoba, ale nie każdy lawendowy motyw dekoracyjny mi się podoba.
    Fajna ta czerwona budka telefoniczna wśród tej lawendy :)
    Biedroneczka na lawendzie też niezwykle urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem dumna z tego, ze udalo mi sie sfotografowac budke telefoniczna bez zadnego osobnika - kolejka kilkudziesieciu osob do niej stala ;)
      Oblezenie odwiedzajacych ogromne...kazdy z aparatem fotograficznym i usmiechem :)
      Marija z motywami dekoracyjnymi /nie tylko lawendowymi/ tak juz jest, ze nie wszystko sie wszystkim musi podobac :)
      No i wiesz ile sie musialam nagimnastykowac, zeby biedronke uchwycic ? :)

      Usuń
  4. Fajnie, że udało Ci się dotrzeć na lawendowe pole :) no i ilość różnych gadżetów z lawendą jest niesamowita ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidus, zamiescilam zdjecia znikomej czesci lawendowych gadzetow ;)
      Nie chcialam Was totalnie zalawendowac :))
      Wystarczy, ze ja sie zalawendowalam po czubek glowy ;)
      Buzka :*

      Usuń
  5. jejku, co za cuda! i jakże tam musiało pięknie pachnieć:)
    zazdraszczam wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnialo oblednie :)
      Fajnie, ze takie cuda sa, zdecydowanie poprawiaja humor czlowiekowi :)
      Takie pozytywne zazdraszczanie to ja lubie Soniczku :*

      Usuń
  6. Piękne takie pole. Może kiedyś też po takim pochodzę.
    Orszulko, dziękuję za przesyłkę, bo nadejszła była:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super, ze nadejszla :)
      Mam nadzieje, ze w calosci... ;)
      Pole piekne, pachnace i bzykajace :)

      Usuń
  7. No cuda przecież :) lawenda ma coś w sobie co przyciąga, ten jej kolor i zapach. Kolor duszy fiolet i zapach serca które kocha.
    Cudowne miejsce, zdjęcia pozostawiają uśmiech.
    Ciepłe uściski Orszulko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wielka slabosc do lawendy :)
      Bardzo podoba mi sie sam pomysl prowadzenia tego pola z otwartoscia dla ludzi :)
      Ciesze sie, ze moglam tam byc :)
      Serdecznosci Elu :*

      Usuń
  8. Lawenda jest piękna! ma w sobie nieodparty urok co potwierdza rzesza wielbicieli na polu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Emus, co tam sie dzialo, mowie Ci... :)
      Rzesza wielbicieli w amoku lawendowym :)

      Usuń
  9. Jak pięnie! Jak lawendowo! A ten kolor wokół! Zazdraszczam mocno:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor i zapach - cudne :)
      Przez pare godzin pobytu tam czulam sie jak ksiezniczka w lawendowej krainie :)

      Usuń
  10. W zyciu bym nie powiedziala, ze to pod Londynem:) Robi wrazenie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Kasiu, ja zylam tutaj kilka ladnych lat w nieswiadomosci i niewiedzy o tym polu lawendowym ;) A to tylko 15 mil od centralnego Londynu ;)

      Usuń
  11. ale cudowne miejsce i te wszystkie lawendziarskie wyroby mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń

Moderuje komentarze do starszych postow aby mi nie umknely ;)
Bardzo dziekuje za kazde napisane slowo :)