piątek, 13 stycznia 2017

Orszulkowa trzynastka

Trzynastego wszystko zdarzyc sie moze... :)
Tak wiec trzynastego stycznia 42 lata temu w pewnym  szpitalu przyszla na swiat Orszulka.
W tym samym szpitalu parenascie lat pozniej miala praktyki na wielu oddzialach uczac sie sztuki bycia siostra ;)
Dyplom zawodowy rowniez zdobyla w owym szpitalu - na najbardziej nie lubianym oddziale internistycznym... Coz, trzeba bylo uszanowac wyciagniety los z oddzialem,nazwiskiem i imieniem pacjenta, diagnoza po lacinie, ktora trzeba bylo przed wielka komisja przetlumaczyc.

Obecnie "moj szpital" nie funkcjonuje, zamknieto go parenascie lat temu.
Zawsze gdy kolo niego przechodze zatrzymuje sie na chwilke, patrze, przywoluje wspomnienia...
Boli mnie pustka tam panujaca...



Szanownym Czytelnikom Orszulkowa zycze wszystkiego dobrego, spokoju, wyciszenia.
I takich wschodow slonca kazdego ranka jak na zamieszczonych zdjeciach :)
Trzymajcie za mnie kciuki prosze abym zdmuchnela wszystkie swieczki na torcie ;)
 Pozdrawiam serdecznie :)

39 komentarzy:

  1. Orszulko życzę Ci aby Londyn stał się dla Ciebie tak samo przyjazny jak Orszulkowo! :)
    Długo Cię nie było, jak dobrze że już jesteś, mam nadzieję, że na dłużej :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wschód słońca urzekający :)

      Usuń
    2. Marija, napisalam do Pana Bloggera o urlop bezplatny i mi pozwolil ;)
      Bardzo dziekuje za zyczenia :)
      Londynowi jestem wdzieczna za to, ze mnie wiele nauczyl i pozwolil spotkac fajnych ludzi ale dla mnie...zdecydowanie za glosno tu jest ;)

      Sciskam mocno :***

      Usuń
  2. Orszulko kochana, samych najlepszych dni, no, i zdmuchnięcia wszystkich świeczek :) i spełnienia pomyślanego życzenia ♥ ... Bardzo piękny ten wschód :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje Ewunia za zyczenia :)
      A wschod "polskoorszulkowy" :)
      Szykuje pluca do zdmuchniecia swieczek, uffff :)
      Serdecznosci ♥♥♥

      Usuń
  3. Niech przez rok cały:
    dobry humor Cię nie opuszcza
    zdrowie,
    radość
    zdmuchnij swoje świeczki i życzenia niech poszybują w świat by się spełnić. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Elu :)
      Swieczki zdmuchniete, zyczenia poszybowaly i szczesliwa bede gdy sie spelnia :)
      Chcialam Ci bardzo podziekowac za przesylke ksiazkowa i sliczna karteczke :)
      Ksiazka przeczytana przez tate lesnika, teraz ja mam ja przy podusi :)
      Serdecznosci ♥♥♥

      Usuń
  4. Kiedy się rodziłaś mój Synek miał dokładnie tssy latka i...1 miesiąc:)
    Wszystkiego najlepsiejszego i najszczęśliwszego:)))
    Nie martw się tym co jest z tyłu.Patrz do przodu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tssy latka i jeden miesiac :) To tak ociupinke starsy Twoj Syn, juz poznal i obadal troche swiata ziemskiego zanim ja sie urodzilam ;)
      Serdecznie dziekuje za zyczenia i bede pracowac nad tym patrzeniem do przodu :***

      Usuń
  5. Orszulko - seta , sledz i galareta! najlepszego!!!
    Wynies sie z Londynu na prowincje, taka prawdziwa prowincje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Marzy mi sie prowincja w hrabstwie Cornwall :)
      Alez tam jest pieknie :)
      Dziekuje droga Opakowano za zyczenia :***
      Zdrowko :)

      Usuń
    2. hej - nie tylko Kornwalia... poludniowe okolice sa wyjatkowo pocztowkowo - sliczne. Moj slubny jako pacholecie male mieszkal w Kornwalii, na farmie. ale jakos nigdy go nie ciagnelo zeby tam wrocic....jezdzac po kraju co i raz wynajduje wsie/male m iasteczka, gdzie moglabym mieszkac :)
      w ramach zyczen urodzinowych jeszcze Ci zycze wycieczki po prowincji.

      Usuń
    3. Marzy mi sie wycieczka do Bibury :)
      Ach... :)

      Usuń
  6. Orszulko, zycze Ci wszystkiego tego, czego sama moglabys chciec. A wiec, spelnienia marzen i zdrowia. :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Orszulko kochana, masz dzisiaj urodziny? I takaś jeszcze młoda! I wszystko jeszcze przed Tobą!Tyle cudnych wschodów i zachodów słońca i ludzi, tyle zamysleń i usmiechów, tyle ludzi, którzy rozpoznają Cie w tłumie i docenią. Niech przed Tobą zycie rozpościera się jak wielobarwny kobierzec, w którym czerń jest tylko tłem - nigdy nie wychodzi na plan pierwszy.
    Ściskam Cie mocno, mocno, mocno. Wszystkiego dobrego, wrazliwa dziewczyno!:-))***♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Olenko, dzis sa moje urodziny.
      Caly czas wierze, ze wszystko jeszcze przede mna :) Moje marzenia, upragniony spokoj, zycie bez uciazliwego stresu, ktory doprowadza mnie czasami do takich, a nie innych stanow...
      Caly czas sie staram podnosic, mimo wszystko. Duch sie nigdy nie starzeje - tego sie trzymam :)
      Bardzo dziekuje za piekne zyczenia, usciski i Twoja obecnosc tutaj ♥♥♥
      Tule mocno :***

      Usuń
  8. Odezwałaś się wreszcie :)) O urodzinach Twych pamiętałam, miałam właśnie maila z życzeniami słać ;)
    Wszystkiego najlepszego ♥♥♥
    Obyś mogła mieszkać w najbardziej przyjaznym Tobie miejscu, była zdrowa, szczęśliwa i spełniona :) A Feliks, oby Ci psocił, jak do tej pory ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Lidus :)
      Czasami tak jest, ze znikam, robie sobie urlop blogowy. A potem...zatesknie i sie pojawiam :)
      Feliks w zeszlym roku przekroczyl limit rozrabiactwa i psocenia ;)
      Z poczatkiem roku kontynuuje - czyli wszystko w normie ;)

      Bardzo przepraszam ze tu i teraz ;) - dziekuje za piekna karteczke z zyczeniami ♥♥♥

      Usuń
  9. Zdrowia , zdrowia i jeszcze raz zdrowia. Kiedy ono będzie wszystko inne można samemu sobie sprawić, wystarczy tylko marzyc i dążyć do realizacji tych marzeń. Oby sie udało...100Lat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cie serdecznie Miko w Orszulkowie :)
      Bardzo dziekuje za zyczenia i Twoja obecnosc tutaj.
      Serdecznosci ♥

      Usuń
  10. Orszulko wszystkiego najlepszego!
    Koziorożce to dobre ludziska. Nie to, żebym w zabobony wierzyła albo fakt, że też koziorożec [02.01] hrehrehre ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje pieknie Mariolko - pozdrawiam Cie serdecznie drugostyczniowa Pani Koziorozczyni :*

      Usuń
  11. Orszulko-solenizantko, wszystkiego najlepszego!!
    Ja też Koziorożec, dokładnie z 01.01, ale rok się nie zgadza z Twoim. Jam starsza dziewczynka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to Ci niespodzianka :) Pierwszego stycznia sie urodzic :)
      Rok sie nie musi zgadzac, wazne, ze my sie zgadzamy i lubimy :)
      I jeszcze tutaj napisze - jestes przezdolna Kobietka, jestem wielbicielka Twojej tworczosci ♥

      Usuń
  12. Orszulko, pięknych marzeń i ich spełnienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo Szanowna Pani PrezesKuro ♥

      Usuń
  13. Zdążyłam ! Orszulko, spełnienia marzeń, zwłaszcza tych, o których myślisz, ze są niemal nierealne:)
    I zdrówka, kochana !♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Agniecha :)
      Pozdrowienia serdeczne dla Ciebie i snieznej krainy - oczami wyobrazni widze te nasze zasniezone okolice :)

      Usuń
  15. Orszulko, szczęścia, miłości, poczucia bezpieczeństwa, spokoju, spełnienia marzeń, przynajmniej tych najważniejszych, radości:***
    Przytulam mocno całe Orszulkowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalipso, dziefczynko kochana - dziekuje :)
      Tule mocno ♥♥♥ :***

      Usuń
  16. Orszulko kochana, zdrowia, radości i spokoju ducha, cieszę się , że piszesz.
    Ja też urodzona 13:))
    Bardzo, bardzo mocno cię ściskam, moc całusów ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikus - dziekuje :)
      Wiem, wiem, ze Ty tez jestes urodzona 13 razem z Kalipso :)
      Serdecznosci kochana dla Ciebie i sciskam Cie najmocniej jak potrafie :)♥♥♥

      Usuń
  17. Wszystkiego co najlepsze, najpiękniejsze i najcudowniejsze do końca życia :) I żebyś zawsze miała siłę zdmuchiwać świeczki na urodzinowych tortach :) Ściskam Cię mocno i składam wyrazy uszanowania jako starszej ode mnie o 9 m-cy staruszce :)
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polly, dziekuje za piekne zyczenia :)
      No i jak by nie bylo to zawsze bede staruszka w stosunku do Ciebie Ty moja mlodzieniaszko :)♥

      Usuń

Moderuje komentarze do starszych postow aby mi nie umknely ;)
Bardzo dziekuje za kazde napisane slowo :)