poniedziałek, 27 lutego 2017

Dla spragnionych wiosny...

Nadeszla...poprawiajac natychmiast samopoczucie.
Obudzila mnie ;)
Ptaszki spiewaja, koty tez spiewaja - troszke w innym stylu niz ptaszki ale zawsze to cos ;) 
Bez zmuszania chce sie cokolwiek robic - ach :)
Powinnam medal dostac za szczere checi do "roboty"







Pozdrawiam Wszystkich wiosennie - dzisiaj deszcz w Londonie pada ale to zadna rewelacyjna wiadomosc :)
Niech pada, bedzie szybciej bardziej zielono :)
Marzy mi sie jazda na rolkach alejkami Hyde Parku wsrod soczystej zielenii i wiatr we wlosach :)



25 komentarzy:

  1. U Was zawsze wiosna wcześniej przychodzi. Bo zimy prawie wcale nie ma ;) ehhhh
    Piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była zima, bezśnieżna ale deszczowa, wiejąca i niszcząca mi kolejne parasolki 😉 Chyba z tych wszystkich połamanych stworze jedna porządna i nie bede kląć na producentów parasoli 😉

      Usuń
    2. Oni specjalnie robia takie gó***ne parasolki, zeby interes sie krecil, a ludzie kupowali wciaz nowe. Fajnie macie z ta wczesna wiosna, u nas ledwie przebisniegi i ranniki sie pokazaly... Ale juz niedlugo. :)

      Usuń
    3. Juz niedługo Panterko dojrzysz swym spostrzegawczym okiem więcej wiosennych zwiastunów 😊 A na parasolki to ja fortunę wydałam, chyba przyodzieje płaszcz deszczowy 😊

      Usuń
  2. Twoja wiosna Orszulko o wiele bardziej zaawansowana niż moja, ale nic to najważniejsze, że już jest :)
    Swoją właśnie pokazałam u siebie :)
    Niech Cię ta wiosenna radość nigdy nie opuszcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marija, gdy pomyśle, co sie działo ze mną rok temu o tej porze... Gdzieś mi zeszłoroczna wiosna umknęła, wiele rzeczy mi umknęło. Długo to trwało ale nie poddałam sie, chociaż to nie było łatwe . Wiosenna radość niech trwa, dziele sie nią z innymi. Chociaż tyle mogę. Serdeczności Mario 😊

      Usuń
    2. Orszulko jesteśmy skarbnicą różnych mocy, tylko głęboko ukrytych, do których musimy się dokopywać, ale warto!!! Kiedyś wydawało mi się, że można życie spędzić tak jak byczek Fernando, czyli wąchając kwiatki, ale życie to corrida zmusza do walki...
      Cieszę się bardzo, że Ci się udało, ale prawdę mówiąc byłam tego pewna, masz mocną konstrukcję Orszulko i dajesz radę :)))
      Buziaki:*

      Usuń
    3. Marija wzruszyłas mnie bardzo Twoimi słowami - dziękuje z całego serca ❤️

      Usuń
  3. Cudnie u Ciebie, Orszulko. Te kwiatki są jak usmiechy, jak iskry nadziei i obietnicy, że będzie dobrze, że smutki znikna jak snieg, a odrodzenie przyjdzie do nas wszystkich i znowu będzie sie nam chciało działać, zyć, śpiewać, widzieć w codzienności blask.
    Ściskam Cie serdecznie Orszulko, i dziekuję za Twoje energetyczne zdjęcia i słowa!:-))***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze w tym wszystkim Oleńko jest dostrzec te cuda wiosennej natury, jeśli je dostrzegamy, nie jest z nami zle 😊Cieszmy sie wiec z naszych dostrzeżen, pozwólmy sie nimi delektować . Takie chwile są bezcenne. Tule mocno Oleńko i przesyłam Ci najpiękniejszy uśmiech jaki mogę tylko zrobić 😊 Najważniejsze, ze szczery i radosny ❤️

      Usuń
  4. Jakie piękne kwiaty! Zazdroszczę okrutnie.
    A co to za krzew na pierwszym zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rezedo droga, na pierwszym zdjęciu kwiaty wiśni zaplątały sie w inny krzew i zrobiła sie taka naturalna wiosenna kompozycja 😊

      Usuń
  5. Ale masz tam przepięknie, czekam niecierpliwie, kiedy i u nas się zakolorowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polly, juz za momencik tez będziesz miała przepięknie 😊 Będziesz uprawiać balkoning, odwiedzać piękne zakątki i je nam pokazywać 😊 Buziaki kochana 😘

      Usuń
  6. No tak córcia donosi że u niej wiosna już dawno zakwitła. :) U niej w Szkocji. A u nas patrzę na działce co przeżyło zimę i chyba nie ma strat zobaczymy dalej gdy się i u nas wiosna całkiem rozbudzi. Pozdrawiam cieplutko już prawie Marcowo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkocja jest pięknym miejscem, zwłaszcza wiosna. Elu, życzę szybkiego rozbudzenia wiosny w Twoim zakątku Polski -Twoja działka na pewno bedzie piękna jak zawsze 😊 Wyjątkowe miejsce z sercem właścicieli 😊 Serdeczności ❤️

      Usuń
  7. Cudowna wiosna! Jak się ma taki widoki dookoła, to nic dziwnego, że chęci do pracy są:))) I wszystko cieszy:)
    Jeszcze piękniejszej wiosny, Orszulko❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Orszulko, tak się cieszę, że masz swoją wiosnę, która sprawia ci radość:)) U mnie przebiśniegi już są i też mam zapał do porządków. Ściskam bardzo mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikus, bardzo lubie ten czas, gdy sie wszystko budzi wiosennie do zycia. Bardzo Ci dziekuje za karteczke - to dla mnie przemila niespodzianka 😊 Ciesze sie bardzo, ze masz zapal do porzadkow, sciskam mocno kochana ❤️

      Usuń
  9. Weszlam tu ot tak, z bloga Elki ... Ogladam zdjecia i uderza mnie cos znajomego w nich, czytam dalei i jest potwierdzenie: "dzisisaj deszcz w Londynie ... " Czy mozna zapytac ktory to park?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia były robione w okolicach Gladstone Park. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  10. Pięknie. Zawsze tak jakoś długo się na nią czeka :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozdrowienia świąteczne! :)

    OdpowiedzUsuń

Moderuje komentarze do starszych postow aby mi nie umknely ;)
Bardzo dziekuje za kazde napisane slowo :)