sobota, 13 maja 2017

Atu

W szkole mojego dziecka zostal zorganizowany konkurs - ktorego glowna wygrana byla kwota pieniezna dla wybranej fundacji charytatywnej.
Ci uczniowie, ktorzy chcieli, mieli ochote poswiecic swoj czas - za  zadanie otrzymali wykonac projekt zwiazany z wybrana fundacja.
Atu z trojka swoich przyjaciol wybrali Fundacje Parkinsons UK.
Przyszedl dzien ogloszenia wynikow...i przedstawiam Wam zwyciezcow :)



Atu jak juz troszke ochlonal z wrazen powiedzial do mnie...

"Mamo, czuje sie tak fajnie, jestem szczesliwy, ze zrobilem dla Kogos cos dobrego "

Jestem bardzo dumna, a moj Atu wciaz mnie zaskakuje... :)


22 komentarze:

  1. Brawo, Atu:)))))))))
    Orszulko, gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi łezki stanęły :) Brawo dla Atu i dla Ciebie!!! Dobrze Go wychowałaś .Gratulacje ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Soniczku ❤️ Cieszę się, ze chłopakom nie jest obojętny los innych osób, ze z chęcią się zgłosili do projektu, bardzo się w niego angażując :) Teraz czeka ich wycieczka do siedziby fundacji i wręczenie wygranej :)

      Usuń
  3. Dobrego masz syna i pięknego Orszulko :)))
    Gratuluję i Tobie i jemu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marija, bardzo dziękujemy :) To takie miłe i budujące, ze wiele osób cieszy się z nami tym pięknym sukcesem :) Syn sporo urósł od Waszego ostatniego widzenia :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. :) Pięknie, pięknie i z tego się cieszę :)

      Usuń
  5. Ktora to Twoja latorosl? Stawiam na blondyna w srodku, bo taki najbardziej slowianski z wygladu. Tylko imie ma takie jakies zagraniczne, to jakies zdrobnienie?
    Oraz serdecznie gratuluje, mozesz byc bardzo dumna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz nosa Panterko :) Blondyn w środku, słowiańska uroda, 1,85 cm wzrostu, prawie 15 lat :) Atu - tak siebie nazywał gdy był mały, oficjalne imię to Bartosz, mniej oficjalne Bartus, Bartek no i Atu :) Dziękuje Panterko, chodzę dumna jak paffff ;)

      Usuń
  6. Bo to fajny chłopak jest :) Masz prawo i obowiązek być dumna z syna, Orszulko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bądź dumna, a nawet pęknij sobie z dumy, a co! Synka ściskam i gratuluję mu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanus, Synek uściskany, gratulacje przekazane, a ja jestem szczęśliwa, ze młodzieży nie jest obojętny los innych. Tulimy Cię mocno kochana ❤️

      Usuń
  8. Gratulacje dla Najwyższego i jego kolegów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy Artenko, pozdrawiamy Cię serdecznie :)

      Usuń
  9. Orszulko, gratulacje dla syna, całej jego grupki i dla ciebie oczywiście. Fajne dzieciaki! A syna masz wspaniałego:))) Ściskam was mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikus, tęsknimy za Tobą ❤️ Tulimy Cię mocno kochana ❤️

      Usuń
  10. Wspaniale. Brawo :) także dla mamy za wychowanie!

    OdpowiedzUsuń

Moderuje komentarze do starszych postow aby mi nie umknely ;)
Bardzo dziekuje za kazde napisane slowo :)